Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сасіна І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Сасіна І. О. Психолого-педагогічна готовність педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / І. О. Сасіна, О. Я. Ярич // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(2). - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_23(2)__13
| 2. |
Сасіна І. О. Особливості динаміки зосередженості уваги у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором [Електронний ресурс] / І. О. Сасіна // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки. - 2015. - Вип. 11-12. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sppt_2015_11-12_11
| 3. |
Сасіна І. О. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями зору в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / І. О. Сасіна, Т. М. Гребенюк // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9(2). - С. 177-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(2)__20
| 4. |
Сасіна І. О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання [Електронний ресурс] / І. О. Сасіна, Т. М. Гребенюк, Т. О. Купріянова, Л. Г. Медведок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2021. - Вип. 84(2). - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_84(2)__15
| 5. |
Сасіна І. О. Удосконалення системи соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців, які отримали порушення зору внаслідок бойових дій [Електронний ресурс] / І. О. Сасіна, О. М. Паламар, Т. М. Гребенюк, Т. О. Купріянова, Л. Г. Медведок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 88. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_88_37
|
|
|